Σελίδες

HOLIDAY GIFT GUIDE 2015!


Ο Δεκέμβρης ξεκίνησε, και καθώς οι γιορτές πλησιάζουν, έχεις πολλά αγαπημένα πρόσωπα και λίγο χρόνο να διαλέξεις και να αγοράσεις τόσα δώρα. Γι' αυτό πάρε πολλές ιδέες που σίγουρα θα σε κάνουν να βρεις πιο εύκολα το ιδανικό δώρο!

Χωρισμένα σε κατηγορίες, μπορείς να διαλέξεις ή να πάρεις ιδέες για τα δώρα των Χριστουγέννων ή/και της Πρωτοχρονιάς που θες να δώσεις στα αγαπημένα σου άτομα!

Enjoy Beauties!!!

10€

20€

30€

Him

Ότι και αν διαλέξετε, θυμηθείτε πως την τελευταία πινελιά θα δώσει μια κάρτα με τις πιο
ζεστές και γλυκιές ευχές!!!
❄️❄️❄️❄️❄️

Πως σας φάνηκαν οι προτάσεις μου; 
Πείτε μου τη γνώμη σας, 
αλλά και τις δικές σας προτάσεις για τα δώρα των γιορτών!

Φιλιά

5 σχόλια:

  1. Μας έλειψες Αναστασία μου! Πολύ ωραίες οι προτάσεις σου, συνιστώ ανεπιφύλακτα πινέλα από Ecotools και Real Techniques! Αχ αυτοί οι άνδρες τι δύσκολοι που είναι στα δώρα! Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Σταυρούλα μου! Για τα Real Techniques το γνωρίζω και τα αγαπώ! Από Ecotools έχω μόνο ένα και είπα να επεκτείνω τη συλλογή μου με το set που δείχνω και με ακόμη ένα!! Για τους άνδρες όπως τα λες είναι!! :p Από τον μικρότερο στον μεγαλύτερο το να βρεις το δώρο που θα τους αρέσει είναι πραγματική πρόκληση! Φιλάκια :* <3 <3

      Διαγραφή
    2. Είναι πολύ ωραία τα Ecotools, έχω αρκετά, οπότε αν θες γνώμη ρώτα με! ;)

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο post και πολύ όμορφες προτάσεις :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αγγελική μου!! Χαίρομαι που σου άρεσαν!! <3 :*

      Διαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...